Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to smutný, no, také umřeme. Nevím proč Vám všichni nadávají.

0 1
možnosti

To je sice fakt, že všichni umřeme... ale lidé si někdy před smrtí rádi zamlsají (často jsem slyšela o nejroztodivnějších přáních...). Myslím, že paní Libuse netušila, co pejska čeká. Jinak by mu, věřím, určitě připravila pořádný řízek.

0 0
možnosti

Ve svem profilu pisete, ze milujete zvirata ... opravdu zvlastni projev lasky Rv

0 1
možnosti

Ani se nedivím, že když to ten váš pes viděl, raději utekl.

0 1
možnosti

No já nevím, ale já z toho článku mám pocit, že jste snad tomu psovi nedala ani nažrat a starala se hlavně o to jak se ho zbavit i když jste viděla jak je na tom špatně. Čekal jsem nějaký dobrý konec, jakože jste si ho vzala aby jste ho zachránila před popravou, ale nakonec se jen chlubíte jak jste se ho pěkně zbavila. RvRvRvRvRvRv

4 1
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 674x
Miluji slunce, vodu a stromy, knihy, zvířata a povídání s přáteli. Psaní mě baví a nechci psát jenom pro šuplík.

Jsem spoluautorkou knihy Ve stínech za zrcadlem aneb O životě s psychózou, která vyšla v nakladatelství Triton.

Ráda bych pozvala čtenáře k dalšímu čtení na svoje stránky www.libusehorka.cz.

Seznam rubrik