Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JO

Také jsem se stal vyvrhelem MHD nechtěně a rychle, v 6.30 h. v neděli, poměr revizorů k cestujícím 2:2. Ve spěchu na cestě k nádraží a v cizím městě jsem nechtěl obtěžovat stokorunou řidiče, tak jsem poprvé v životě využil "výhod" sms jízdenky, neb není nic snadnějšího, než podle letáčku na zastávce odeslat sms. A že nemáte na mobilu aktivovánu službu Premium, to vám za příslušný obnos při výběru pokuty v 6.35 h. rádi k tomu určení pracovnici vysvětlí, nejste totiž zdaleka první zlosyn, kterého takto odhalili. Mimochodem nejmenovaná telefonní společnost vám přijetí sms žádosti o jízdenku potvrdí jako zprávu doručenou. Ovšem upřesnění letáčku o sms jízdence nepřipadá v úvahu, kam by také MHD přišel, že ?

0 0
možnosti
PN

Je mi líto, co se vám přihodilo, ale chyba je opravdu na vaší straně. Tu jízdenku používám taky, dříve byla dvě políčka na 10 minut v zónách 100+101, už asi dva roky bohužel nejsou. Pochopila jsem to hned při pohledu na jízdenku, ač jsem byla zbyklá označovat dva.

Ale také se domnívám, že v případě, že cestující má označenou jízdenku, byť se spletl, a není místní, tak by soudruzi z DPMB opravdu nemuseli postupovat takto, ale pomocí doporučení. Obzvlášť když hnědočechy stále sem tam rádi vynechávají.

1 0
možnosti
AT

Revizoři nekontrolují naše milé etnikum a bezdomovce, protože ví, že by stejně nic nevymohli...

1 0
možnosti
Foto

Jeden můj známý razí takovou filozofii, že jakmile se někdo proti němu dopustí neoprávněné agrese (což je i váš případ)  Dotyčnému, nebo firmě to vrátí, za měsíc, za rok, za 10let, ale vrátí.  Říká tomu mazání dluhu.   Tuhle jeho filozofii také sdílím. Naštěstí momentálně u mě nemá nikdo žádný dluh. :-)

0 0
možnosti
PV

P94a29v57e84l 24V67é72b77r

4. 3. 2014 21:27

Jenom malé doplnění: Po Brně nejezdí tramvaje, ale šaliny...

3 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 674x
Miluji slunce, vodu a stromy, knihy, zvířata a povídání s přáteli. Psaní mě baví a nechci psát jenom pro šuplík.

Jsem spoluautorkou knihy Ve stínech za zrcadlem aneb O životě s psychózou, která vyšla v nakladatelství Triton.

Ráda bych pozvala čtenáře k dalšímu čtení na svoje stránky www.libusehorka.cz.

Seznam rubrik